Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!
Iata mai jos un scurt inventar al costurilor de setare a unui magazin on-line, gestionat printr-un SRL:
• cheltuieli de infiintare a firmei;
• cumpararea domeniului, construirea site-ului cu toate facilitatile ;
•cheltuieli de gazduire (hosting) a site-ului pe un server;
• cheltuieli cu contabilitatea SRL-ului (obligatoriu contabil angajat sau externalizare cu o firma in domeniu)
• cheltuieli cu chiria spatiului in care este sediul social, si apoi pentru depozitele pentru produse. In functie de modalitatea de lucru este posibil sa ai nevoie de un spatiu mai mic sau mai mare. La chirie se pot adauga : utilitati, servicii de paza, intretinere, curatenie.
• cheltuieli bancare cu deschiderea contului, comisioane la tranzactii (difera de la banca la banca);
• cheltuieli cu transportul/curierii – catre clienti;
• cheltuieli cu materialele necesare ambalarii, impachetarea produselor, manipulare;
• cheltuieli cu salariile si taxele salariale – daca decizi sa ai si angajati;
• cheltuieli cu vamuirea marfurilor daca le aduci din afara UE (serviciile comisionarilor vamali);
• cheltuieli cu abonamentul la internet, telefonie;
• cheltuieli de reclama si publicitate;
• cheltuieli cu amortizarea ehipamentelor si cu obiectele de inventar : masini de ridicat, mobilier de depozitare, laptopuri, etc.
• daca ai produse fragile, eventualele pierderi care pot sa apara pe parcurs, constatate la inventariere.
Comanda acum: Pachetul All Inclusive
